Friday, December 2, 2011

end of my LIFE


npe time2 camni idop aku cam dah nak kiamat je....all my life ruin...i don't know where is my mistake...hurm first frust dgan DUNIA PHOTOGRAFER ni..sebab sye i am not part of this world...sye rase sye juzt budak2 yg hanye ambik gambar dga DSLR je...hurm nak buat job lah sgat kate nye xpi 1 job pun xbleh...kate bleh buat duit lah xpi duit yg banyak abis ade lah..entah kenapa ble tgok pic org nga pic aku ambik sgat3 beze cam 7 lapisan bumi dgan 7 lapisan langit je...sgat3 berbeza..maybe dieorg ade gadjet2 yg lagi bgus dri KITLENS nga flash yg murah sye tu..kadang2 rase2 nak jual je DSLR aku ni..xpi berape lah sgat yg laku..maybe sye perlu berhenti je dri DUNIA PHOTOGRAFER ni..pas2 about my study hurmm...entah npe susah sgat ilmu2 tu susah sgat nak msuk dlam kepale otak aku ni..mkan semut bnyak sgat kot..tmbah dgan skit mate ni plak dah lme saye x pergi kolej maybe banyak bende yg berubah...arggg...what wrong with my life..indah nye bila dicintai kan..terasa seperti di syurga je kan....tah kenapa semlam sye terasa putus ase giler bgun xdi pun cam xde arah tuju je arini...argggggggggggg...pening dgan idop aku ni...comfius dgan idop aku ni...spe aku dlm idop ini...

No comments:

Post a Comment